Isnin, 4 Februari 2013

Promo Shaklee Februari : Omega Guard

Assalamualaikum..

Cepat - cepat...promo produk bulan ini memang terbaik..
Apa dia? ala, tgk tajuk pun dah tahu dah jawapannya kan??
Yup , OMEGA GUARD adalah produk promo bulan februari..

dapat kan segera dengan distributor anda.

Siapa yang perlukan Omega Guard?

-ibu hamil
-ibu menyusu
-yang ada masalah kesihatan
-yang nak kurus
-kanak-kanak

Keistimewaan Omega Guard Shaklee :

  • Melindungi Jantung anda ~Ia embekalkan asid lemak omega -3 berpotensi ultratulen dgn spektrum penuh bergred farmaseutikal
  • Membantu mengurangkan risiko sakit jantung ~satu penyelidikan menunjukkan bahawa pengambilan asid lemak omega -3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari.
  • membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal. Penyelidikan menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal.

  • Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal
OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.

  • Minyak Ikan Terbaik Di Dunia
Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.




Bagi ibu yang menyusu sangat digalakkan mengambil omega kerana dapat meningkatkan kandungan DHA dalam susu ibu secara langsung membantu mempertingkatkan lagi kesihatan jantung dan secara langsung memberi daya ingatan yang baik terhadap ibu dan anak. Ianya juga membantu memecahkan lemak di dalam tubuh kita. 


Bebel panjang2 pun tak bagus juga kan...
lihat promo ni...


~anda nak cuba, tapi tak cukup budget??
~nak tahu info supplement yang bersesuaian dgn mslh yg anda ~hadapi??
~nak order ??
~nak join member??
blh hubungi saya :
ID : 908123
PM : Hajar Hazizi
SMS/WhatsApp : 014-2350870
Email : hajar8581@gmail.com




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug  Administration. These products are not intended to diagnose, treat,  cure, or prevent any disease." 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan