Jumaat, 11 Januari 2013

Shaklee Pilihanku..

Assalamualaikum..

              First entry hajar dah bgtau yang hajar adalah pengedar sah untuk produk Shaklee kan?
Nak tahu macam mana boleh terjebak? wah...terjebak gitu..dah macam apa je dah bunyi nya..hihi..
Actually Hajar ada masalah keputihan... Nak kata teruk tu, tak ada ler sangat. tapi still buat Hajar rasa tak selesa..Paling tak selesa bila nak solat..memang kadang tu sampai rasa was-was nak solat.. Panty liner memang sentiasa pakai pun.. Nak tidur pun kadangkala pakai juga.. Yup, Hajar tau, pemakaian terlalu kerap pun tak elok bagi orang yang ada keputihan.

              Jadi , bila dah tak tahan sangat mula lah Hajar search apa yang perlu Hajar buat bagi atasi masalah ni..time tu, macam-macam lah produk yang dicadangkan..tapi tak tahu kenapa dalam kepala ni terbayang Shaklee..serius, Hajar bukan cakap kosong.. Kebetulan mama Aysha Zachary (my upline) banyak pos pasal produk Shaklee.. Terus tanya pada dia, sebab before this dah tau yang Alfalfa adalah vitamin terbaik untuk rawat keputihan. Jadi , Hajar deal la dgn dia.. Senang sangat deal dgn Mama Aysha Zachary..banyak info yang Hajar..dia juga la yang banyak bg support untuk hajar teruskan dengan join Shaklee.

              Bila sampai sahaja barang yang Hajar order (Alfalfa, Lecithin, Herblax) , esok nya terus cuba..Hari pertama makan okey..masuk hari yang seterusnya, mula berlaku healing crisis..fuh, dia punya mengantuk tahap maksimum..kalau Hajar ni jenis tak kuat semangat rasa nya dah stop amik produk tu..hehehe.. tapi teruskan jugak..Hajar baca pasal healing crisis yang mama suruh tengok..baru lah paham kenapa benda-benda tu semua berlaku.. So, just terus kan jer pengambilan supplement tu. Peringatan kat sini, siapa-siapa pun yang mengambil supplement, memang perlu lebih kan pengambilan air kosong sehari yer. Sekurang-kurang nya 3 liter sehari..ini bagi membantu proses detox segala toksin2 dalam badan kita yang dok terperap lama tak nak keluar kan..hahaha..padan muka, kan dah kena paksa keluar..

              Selain daripada masalah keputihan, set yang Hajar consume ni adalah untuk menurunkan berat badan juga. Herblax merupakan vitamin yang membantu proses detox dan clearkan usus kita. Then Lecithin yang di makan itu akan membantu memecahkan lemak..badan kita perlu kan lecithin tapi tak mampu nak hasilkan..so, supplement ni membantu..segala toksin dan lemak tu nanti akan dikeluarkan secara senang..sbb apa? Alfalfa lar yang akan menjalankan kerja nya..Ia akan meransang usus untuk proses perkumuhan dan seterusnya melalui pembuangan...

              Perubahan? Masih dalam proses consume lagi..Nak kurus bukan dengan sekelip mata..perlu sabar dan yakin serta tawakal..biar berlaku secara perlahan dalam masa yang sama kita jalani kehidupan yang sihat. Lihat pada diri sendiri seperti tiada perubahan saja. tapi bila cuba sarung kan balik baju yang selama ni ketat untuk dipakai, tapi boleh disarung kan sekarang..Hajar rasa teruja..mak Hajar pun siap tersengih2 tengok Hajar boleh pakai baju tu.. Syukur alhamdulillah, Hajar suka sangat..bukan itu aje, perubahan pada kulit pun ada tau. jerawat dah kurang naik.. cik B pun jadi mantop..betul,hajar tak bohong..orang yang badan besar macam hajar ni kan , cik B akan nampak macam menggeleberkan..tapi skrg nampak up sikit..hihihi..tu belum cuba ESP lagi..adik hajar yang makan alfalfa sekali pun cakap benda yang sama..

              Hajar terus bgtau dengan mama Aysha hajar nak join Shaklee..Hajar teruskan pula dengan supplement untuk stabilkan hormon sebab dah lama tak datang period.. Moga usaha yang ini pun akan berhasil. Kalau ada perubahan , Hajar share lagi..korang teruja tak baca cerita Hajar yang tak seberapa ni??
Just leave your message kat Hajar..Insya Allah Hajar akan balas and bantu..


  • ID : 908123
  • Email : hajar8581@gmail.com
  • SMS/WhatsApp : 014-235 0870
  • FB : Hajar Hazizi



Tiada ulasan:

Catat Ulasan